6+1

Åh nu är det inte långt tills det att vi ska till MVC, på fredag redan ska vi dit på samtal! Åh gud så jag längtar, för nu börjar det verkligen att kännas på riktigt! Och väl där lär det kännas ännu mera på riktigt! :D ÄNTLIGEN!

Berättade även för  min farmor och farfar nu i lördags om att vi ska ha barn, farmor fyllde 80 så kunde inte bli bättre tajmat! Farmor var så glad att hon satt och grät hur länge som helst! Svårt at tbeskriva den känslan! Kunde inte gjort ett bättre val kände jag! Jag menar, det är ju tidigt, men dom är gamla, man vet inte hur länge dom finns kvar, och jag vill verkligen att dom ska veta! Och både farmor och farfar var helt överlyckliga! Även min ena farbror som var kvar fickju veta, och även han fick en tår i ögat =)
När jag berättade för mamma hur glad farnmor blev så fick även mamma torka en tår från ögat! Åh gud vad lycklig man blir då! Och min högsta önskan just nu är att farmor och farfar kan komma till BB i april och träffa den lilla =)

Kram Simone

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Simone och Andreas!

Först vill jag säga igen att jag är jätteglad för er skull och tror ni kommer bli fina föräldrar!

Sen vill jag också säga att jag väldigt gärna piffar upp bloggens design om ni vill ha nåt lite roligare och livfullare :D - Bara att hojta på msn eller mail!

Puss och kram till er

//Natta

2009-08-24 @ 22:31:19
Postat av: ante 2

oj då får gratulera er. det var som tusan. kommer ihåg vad ante sa om barn bara för några

månader sedan .-D

2009-08-24 @ 22:53:07
Postat av: Lina

Grattis simone! Vad kul för er :) Jag blir ju som lite avis ;p kramkram

2009-08-25 @ 11:55:51
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Karro

Grattis igen till er båda. :D

2009-08-25 @ 18:35:24
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/
Postat av: Gilgamesheposet

Roligt att se Änglarna är united.

2009-08-25 @ 20:53:11
Postat av: Therese Stadin

Grattis simme, fan vad roligt!:)

2009-08-26 @ 17:35:22
Postat av: Simone

Ett jättestort tack till Natta för jobbet hon gjort med bloggdesignen:) TACK



Simone & Andreas

2009-08-26 @ 19:11:13
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ingen orsak babe!



Tur att kommenteringen fungerar här, den verkar inte funka på Kims design som jag håller på med.. :/ Kanske bara nåt temporärt fel på hans blogg, för jag har inte gjort nåt med de koderna..

Nåja!



Jag hoppas på många inlägg här framöver nu när jag "slitit" med designen ;D;D

2009-08-26 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0