6+2 (25/8)

Skriver lite sent, har inte orkat :P Men iaf vi har varit på VUL (vaginalt ultraljud) i tisdags. Pga att jag har varit orolig och haft smärtor jag inte kunnat beskriva och aldrig haft förut (ej molvärk). Först så såg han (alltså läkare som alltid för mig blir en manlig utlänsk som jag inte förstår allt dom säger, dock är dom trevligare än svenska, men jag vill förstå!!)  verkligen bara hinnsäcken, ett riktigt bra tag.. Och sa tillslut att han att han var osäker på om det fanns något mera, så hjärtat var typ i halsgropen, både jag och Andreas vart rädda.. Men tillslut säger han att han hittat gulsäcken och brevid den var det något som tickade, han sa att han inte kunde säga rakt ut att det var bebben, men det verkade så på han och både jag och Andreas lugnade ner oss. Men för säkerhets skull så ska vi dit på tisdag igen, bara för att se så allt verkligen är bra. Men då jag har en stark känsla av att det är det så är jag inte minsta orolig nu faktiskt :O

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0