v 0+0 till 4+4

Tänke jag ska ju skriva det som hänt innan vi grejade till bloggen =)

Skulle fått min mens den 9onde (vilken alltid är exakt på dagen!) men den uteblev, och jag tänkte att jag kanske stressat så avvaktade, men när jag inte fått den efter två dagar så åker jag och Dess den 11 och köper test, två st. Tänkte testa morgonen efter men kunde inte hålla mig (inte Dess heller föressten :P) så vi testade och starkare plus kan man inte få xD Skulle tagit 2 min men tog typ 10 sex ^^ Så då fick jag veta med säkerhet (förstod nog innerstinne redan den 9onde). Berättar för Andreas när jag kommer hem, med viss oro. Han ville ju aldrig ha barn, MEN man ser hur glad han blir, och stolt!

Räknar ut med familjeliv (www.familjeliv.se) i vilken vecka jag är och är troligen i vecka 5. Så ringer MVC dagen efter och får en tid den 28onde, och hur långt känns inte det då? :O

Det är väll egentligen det enda som hänt fram tills den 13/8 dvs i torsdags =)

Jo justja, jag "råkade" köpa ett 2-pack body. Känns lite som om händer det något så blir det lite av en tröst kanske.

Eller jo vi har ju berättat för mamma, inte över lycklig, men hon börjar acceptera det. Och endel vänner har med fått veta. Så nu bara längtar vi tills måndag för att berätta för Andreas föräldrar :D

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0