v 4+6

Igår mådde jag illa som tusan, men idag känns det bättre, inte alls mått speciellt illa.. :D Känns bra då jag ska till Nana ikväll på pyamasparty! (Hur kul låter inte det, precis som för tio år sedan, dricka chips osv, inte en gnutta alkohol för någon!) Fyra tjejer är vi, jag, Dess, Nana (såklart!) och Natta :D Ska bli så grymt roligt! Och säkerligen en heldel bäbisprat då både jag och Dess ska ha barn :D Och vi har även hittat roligaste presenten till Nana :D (hoin har ju fyllt 20 ^^).

Nu vart det fel, inte det bloggen ska handla om men ändå :P Hade grymt ont i magen igår, tarmarna jävlas, hade gaser så jag lät som en stor traktor typ haha! Men sånt man får leva med ;)

För övrigt så har det varken gått in i mitt eller Andreas huvud att jag är gravid :P Men samtidigt är vi så glada trots att det var grymt oplanerat, men oj så önskat det är nu åndå! Vill bara ha UL så man kan se den lilla, men det är ju ett bra tag dit.. =(

Kram och hej leverpastej!

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0