v 5+4

Å herregud vad jag mår illa.. Vaknade vid sex av illamående somnade om och vaknade vid halv åtta av att fonen ringde, sedan dess har jag mått illa.. Tog mig upp ur sängen för att göra mat, tänkte att jag kan ju vara hungrig, det kan ju bli bättre. Men icke!  Mådde snarare mera illa.. Är nu hungrig igen men vågar inte äta =/

Skulle skölja ut lite fil förut, alltså det luktade nada, men tror ni att det gick bra eller? Nej Simone stod så fint och hulkade sig tills ohn var klar som vanligt =/ Fitusan!

/Simone

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Har du prövat Seaband från apotket? jag använde dem i början och de hjälpte jättemycket!

2009-08-22 @ 22:41:49
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0