20+5

Nu går jag inte ner mer i vikt som det verkar :) Legat på -6 till -5 på senaste, pendlar där i mellan :) Så det känns bra :) Var på VC idag och skulle ta prover, frågade om dom även kunde ta järnvärdet vilket dom gjorde och det var helt okej, men det verkar dock som om det gått ner iaf så blir till att börja käka järntabletter nudå, men men :)

Idag har vi även fått iväg skrivbord och bokhyllorna, så nu är barnrummet på g! Spjälsängen är hämtad, även lite duplo och kläder och diverse annat :) Känns bra att ha lite "i fall att" kläder :) Och massa flanell filtar som man inte behöver vara rädda om (mamma hade dom på skötbordet till mig) =)

Egentligen inte så mycket mera att berätta :P
/Simone

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

tack så mycket =)

2009-12-09 @ 22:08:44
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

åh lyckoost som gått ner i vikt, haha. Jag gick upp..Sen skaffade vi Lady. Då gick jag ner 3 kg på 3 veckor, haha . Men denna gången hade jag gått upp 1 kg till, men jag tycker inte det är så farligt ändå ^^

2009-12-14 @ 22:47:17
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0