17+2

Åh redan 17+2 och det är bara 1½ vecka till ultraljudet! Hur fort går det inte? Börjar helt ärligt fundera över hur tusan jag ska hinna?! Denna vecka är enda lediga veckan fram till sommaren, börjar bli smått stressad, men det kommer ju lösa sig =)

Trodde att det onda i fogarna skulle gått över nu, men icke, dock går inte värken ner till smalbenen längre men alla möjliga rörelser gör aldeles för ont.. Men antar att det är vila och använda bälte som gäller. Så det få rju funka. Har ju 2v praktik som börjar till veckan, som ska bli så grymt kul! Och känns som om jag bör klara det utan problem då jag kan sitta till och från iaf!

Nej nu ska jag kolla till middagen! Tredje dagen i rad vi kommer ihåg middagen nu! Riktigt stolt! :D

/Simone

Kommentarer
Postat av: Farmor - Gunilla

Det kan ju vara ichias också.

Kul att ni kommer ihåg att äta:-))))

2009-11-11 @ 11:52:16
URL: http://www.cukids.se
Postat av: sin snälla lille bror

roligt att det går bra systeryster:D

2009-11-12 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0