Jedrans fogar!!

Nu är skolan klar för denna vecka, ska inte upp dit igen fören v 51 :D helt underbart! Men har ju dock 2v VFU inan dess, men dit längtar jag kan jag lova, hoppas bara fogarna klarar det..

Har förövrigt aldrig haft så ont som jag haft i dessa två dagar =/ Börjar gå ner mot halva smalbenet när det gör som ondast, så funderar på att ringa läkaren igen (han sa att jag måste höt av mig om jag känner det ner mot fötterna) för det börjar ju stråla så grymt långt ner, så ska försöka komma ihåg det på måndag.

Nu till veckan blir det vila som gäller, tgar en vecka ledigt nu innan jag har VFU (känns onödigt att plugga och sedan ha vfu 2v och inte ha tid att plugga för att sedan börja om) så ska bli grymt skönt :D Hoppas på att få iväg möblerna från datarummet med så vi kan ta hem lite saker från mamma och pappa :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan/sängen ett tag och hoppas på att fogarna blir lite bättre iaf =/

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Låter inte som att det är fogarna om det ila ner till smalbenet, låter som i mina öron att det är ischias. Hade det med Seb och det gjorde apont, ilade längs benet mestadels. Inte skönt alls.

2009-11-06 @ 19:16:08
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Lotten

Det låter inte kul att du har så ont ju... Sånt får man hoppas att slippa när den dagen kommer...



Jag flyttade till Gävle för att plugga, men nu har jag och killen bestämt oss att flytta tillbaka till gbg, eller han kommer ju från sthlm, men har får allt hänga med ner :D



Har sökt in på Göteborgs universitet så jag hoppas jag kommer in där :D

2009-11-06 @ 22:40:38
URL: http://synthetical.blogg.se/
Postat av: Lotten

Ja men då ska det nog gå:) om du går distans menar jag ... Vad läser du för inriktning?



Det ska bli så jävla skönt att flytta hem igen. Kollade på lägenhet idag och blev helt kär!!! I want it!



Fan va roligt med VFU, hade min under v 41,42,43... Helt underbart... vad ska du vara i för åk? jag va i en åk 2... Mina små änglar... Men ibland är dom allt demoner också :P

2009-11-07 @ 17:35:02
URL: http://synthetical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0