En liten sak bara...

Vill bara säga att vi INTE köpt en vagn för åtta tusen än, däremot har vi sett en för ca fem som verkar ännu bättre:D En kombivagn med tre stora hjul, vändbar sittdel, clicksystem så att man bara clickar loss ligg/sittdelen och därefter clickar fast den i bilen, tar liten plats ihopfälld, är dessutom snygg!

Och varför vi inte vill köpa en begagnad beror på att vi vill veta vad vagnen gått igenom!!! Det finns faktiskt dom som säljer saker på blocket, tradera och allt vad sidorna heter, som inte är helt tillförlitliga! Och ska jag ha mitt barn i en begagnad vagn som jag inte vet vad den blivit utsatt för??

Men tack alla som kommer med åsikter och vagntips, allt tas i beaktning!
Fortsätt med det:D Alltid bra att höra andras åsikter, ni har ju faktiskt gått igenom detta.

Simone är på skolan hela dagen idag, så jag och Zmirre är ensam hemma med tvättstugan...
Ska se om vi kan samla lite kraft att gå upp till skidspåret för en promenad snart:)

Vi ses

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns även nya vagnar på blocket/tradera.underskatta det inte ;) he

2009-10-08 @ 10:48:35
Postat av: Farmor

Det löser sig nog med vagn, annars får ni väl göra som i Afrika. Ett skynke att knyta runt kroppen och där i bära barnet:-)

2009-10-08 @ 11:52:14
URL: http://ww.cukids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0