10+1

Är i vecka tio nu! Helt sjukt!

Men iaf mått piss sedan igår, bussen hem från Andreas syster var hemsk.. Har sedan dess mått pyton. Tog mig iaf upp ur sängen imorse och gjorde gröt på sista mjölken vilket blev ca en halv portion till mig och lite mera till andreas detta tog mig 30 min att få i mig.. Så det och två mackor morgonen var allt jag fått i mig tills nyss (okej lite äpplepaj med..) så två dygn på den maten är inte bra. Legat i sängen sedan typ tolv idag och ropatpå andreas när jag velat ha vatten osv, helt borta... Pratat med Vårdcentralen, barnmorskan och kvinnokliniken om det nu med, trots allt gått ner 5 kg sen jag var hos bm sist.. VC tyckte jag skulle ringa BM och får jag inte tag på henne så skulle jag komma in imorgon på akuttid, distrikts sköterskan tyckte inte det lät bra.. Ringde BM fick tag på henne, hon verkade inte heller tycka det lät bra och sade att jag skulle ringa kvinnoklinkien ifall jag behövde dropp.. Så ringde kvinnoklinikenoch dom verkade inte tycka det var så bra, men inte så jag behövde dropp då jag får i mig vatten. Men hon skaffade en tid på onsdag till mig så då ska jag dit och ta prover antar jag. Andreas får ju dock inte följa med, så får se hur det går för dom att ta proverna på mig. Nålar är ju inte min grej om man säger så. men men..

Är lite less på en viss person med, hon var på rutin ultraljud idag, vilket vi pratade om i morse, men då jag varit som jag varit så har jag helt glömt, mindes inte ens att vi pratade i morse =/ Så då jag inte frågat hur det gick är hon pissed, trots att jag förklarat läget, och anser inte mig vara en riktig vän. Och får något sådant att jag knappt vetat vad jag heter men ska komma ihåg hennes UL (men glömmer) henne att inte se mig som en vän så ser jag ingen anledning till att vara vänner heller. Hade jag mått bra hade jag ju inte glömt, hade hon varit en "riktig" vän så hade hon förstått, men icke så just nu skiter jag i vilket. Alltså om vi kommer vara vänner eller inte, min hälsa måste gå först för mig så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0