9+4

Nu var det ett bra tag sedan någon av oss skrev.. Men nu blir det iaf ett inlägg! Min trötthet har i stortsett gått över, illamåendet med. Har dock varit äcklad av mat ett tag, men även det har blivit bättre, dock långt ifrån bra. Så nu är det bara humörsvängningarna och kväljningarna kvar (alla kylskåp luktar apa! dock bara jag som känner det.. :P), Andreas säger att jag har hjärnspöken när det gäller lukter. Kan inte förstå varför :O

Dock har jag fått grymt ont i rumpan, eller rättare sagt ena skinkan, så pass att jag knappt kunnat gå till och från, knappt kunna ta mig i och ur säng samt knappt kunna röra mig i sängen eller så.. Och även kännts som om typ höften gått ur led ibland när jag vänder på mig. Men har iaf ringt barnmorska som sa att jag skulle ringa sjukgymnast på vårdcentralen, så ringde till vårdcentralen och fick nummer till sjukgymnasten så ska dit och kolla felet på tisdag. Barnmorskan trodde rumpan kunde vara ischiasnerven som satt i kläm, det med höften kom efter att jag pratat med henne. Så ska bli skönt att förhoppningsvis känna sig som folk igen, istället för en hundraåring ;)

Vi är sedan bittra på att det som det ser ut nu kommer att bli att Anderas inte får följa med på Rutin ultraljudet i v 18-20. Grymt synd, för båda, speciellt han då han så gärna vill!

/Simone, Andreas och Zmirre

Kommentarer
Postat av: Maria hammarberg

varför får inte Andreas följa med på rutin UL?

2009-09-29 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0