v10+2

Lagmot less.. varit hos sjukgymnasten idag då jag haft ont i höften och ena skinkan.. barnmorskan trodde att det i rumpan var ischias nerven, vilket sjukgymnasten bekräftade, höften hade jag ingen aning om hade ju hoppats på sträckning eller så (även fast det inte känns som det) men efter mycket om och men kom han fram till att det var fogarna som krånglade =/ Frågasatte lite då jag bara är i v11 men han kunde inte se någon annan anledning med tanke på hur jag hade ont. Så fick massa papper om vad jag ska undvika och hur jag ska göra saker + ett bälte. Kändes faktiskt mycket skönare att gå på stan när bältet var på :) Så ja vi får hoppas det blir bättre, eller i alla fall inte sämre :) Men lite bittert känns det..

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att det blir bättre snart! Sköt om dig!

Kram

2009-09-23 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0