37+6

Shit imorgon går jag in i v39! tiden går verkligen grymt fort! Helt otroligt fort! Nyss satt vi och väntade på att rutin ultraljudet skulle vara och nu är bebis snart här! kan lova att vi längtar en heldel nu!

Börjar bli ganska less med.. Fogarna har börjat lite smått igen (gör långt ifrån lika ont som det gjort förut dock) vilket är lagom irriterande. Samtidigt som jag har en jädrans massa förverkar och strunt.. Molvärken har nu pågått mer eller mindre konstant i snart 3 dygn! Det är så inte roligt! Visst kan jag ta alvedon forte, men jag kan ju som inte leva på det heller.. Och dessutom har jag inte många kvar så vill ha dom ifall jag verkligen får skitont.. Men nej detta är inte roligt..

Andreas är ju inte hemma på dagarna nu med heller, så AF fått för sig att sätta ut han på utbildning nu, så hej och hå vad strul det kommer bli, visserligen löser det sig och han kommer få vara hemma med oss i ca 3v så klaga ska jag väll inte, går allt som planerat (dvs inte bebis kommer ut tidigare) så blir det rätt perfekt, nästan som om dom kollat snittdatumet och planerat därefter :O Så kunde ju definitivt varit värre.. Men ja, att dom snackat om utbildningen sedan augusti och inte påbörjat den förän nu stör mig något ohyggligt =/

Nej nu ska jag få i mig lite mat och dricka mer varm saft :D (Nostalgi sedan jag var ltien och hela familjen åkte skidor och vi alltid fick varm saft och russin under färden ^^)

/Simone

Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

åh ser nu att jag missat en hel del här inne! När är du beräknad, alltså när görs snittet? =) Då har ni ju er lill* hos er snart ju! =)

2010-04-08 @ 16:04:16
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

vad skoj, jag vet hur det är. Gick ju med sån där skit i flera veckor, men det är värt det i slutändan! =)

2010-04-09 @ 09:56:04
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0