38+0

Nu går jag alltså in i v 39 och vi kan utan att avslöja något säga att det är mindre än 2v kvar tills bebis är här ;D hihi Känns skönt men lite läskigt ändå såklart, för man vet ju trots allt inte riktigt vilken omställning det kommer att bli :P

Fick för mig att åka ut till birsta medan jag väntade på andreas (hans utb var bara 2h idag) och handlade lite mat, insåg att dte var en heldel tomt här hemma haha :P Så jag lämnade av han vid utbildeningen och åkte sedan till birsta, gick in på willys och skulle handla lite småsaker var där inne högst 15min och redan efter halva tiden började molvärken bli sååååå mycket starkare! Men jag tyckte att jag gick ju bara lite lite så handlade klart där och kan lova att det inte var någon hit att gå till bilen!! Men åkte ändå till ICA Maxi och handlade köttfärs och bättre blev det ju inte, det kan man ju lugnt säga! Vad har jag då lärt mig av denna dag? JO att minsta ansträngning (som inte ens är ansträngande!) ger mig förvärkar och skit! Men tror jag skrivit innan att jag inte tror jag går ända till snittdatumet, det är en känsla jag har bara.. Men det är bara att vänta och se och tar det lugnt :P

Kommentarer
Postat av: Sara med familj

Snart så är bebisen här:) Har luskat lite och tro mig veta datum, spännande och se om jag luskat rätt:D



Ha det bra!

2010-04-09 @ 18:34:19
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Linda

Har ngt med att den inte har samma inställningar som TENSén för förlossningarna har iaf enligt min sjukgymnast..



Funkar säkert bra med den från Classe oxå, men jag vill nog vara 100% då jag försöker förbereda mig på att klara mig så gott det går med TENS:-)



Har nu iaf bokat hem en som ska komma på posten så hoppas den dyker upp innan krabat behagar komma;-)



Men när ska ni snittas?? Verkar ju vara lite nära inpå BF som ni fått tid..



Ha en skön kväll..

2010-04-09 @ 18:37:40
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Ok, ja jag fick min snittid 6 dagar innan BF med dottern och tyckte det var lite väl nära inpå ifall det nu hade velat starta tidigare då:-)



Spännande att veta att ni snart har eran lilla hos er, själv börjar jag tro jag kommer få gå över och det är något jag absolut inte räknat med:-)

2010-04-11 @ 18:53:14
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Du kanske ligger med din lilla bebis nu, vem vet:-)



Hoppas iaf att du slipper akutsnitt och att det går bra.. Jag hade ett rätt skonsamt snitt med dottern då jag efter två dygn packade och for hem..Tom barnmorskorna tyckte det var lite väl tidigt, men då sambon inte fick sova över mer än ett dygn så kände jag inte för att vara kvar:-)



Ha en skön kväll..

2010-04-13 @ 18:15:57
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0