38+6

Ingen bebis ännu! Märks att det är nära nu, min kära mor ringde både i går förmiddag och idag och frågade var jag var :P Lite rädd att missa något? :P Men det är klart vi hör av oss så fort vi har ork! :D Sedan är ju frågan när snittet bli, alltså vilken tid på dagen, för det brukar ju bli rätt tidigt på morgonen (Fick sms av E ca 8.30 när hennes dotter kom via snitt, har hör för mig att S son kom typ samma tid), men det kan ju vara fullt upp med akutfall på operationen med om man har otur, men det hoppas vi ju på att det inte sker :) hihi

Men nu är det iaf nära! Och i eftermiddag ska vi storhandla för sista gången utan barn! Känns lite konstigt! hihi Men känns grymt skönt att få det gjort innan bebis kommer så man verkligen inte har behovet av att gå ut så mycket ibörjan om man inte vill :) Och som det är nu så är det mer eller mindre tomt här hemma :p

Nej nu ska jag greja lite innan jag får besök av fröken Pia med son :) Trevlans!

/Simone

Kommentarer
Postat av: Gunilla - Farmor

Då gissar jag på 19:e i stället, om man får gissa en gång till. Men flicka tror jag fortfarande på!

Kram

2010-04-15 @ 12:00:29
URL: http://www.cukids.se
Postat av: Linda

Spännande att det nu inte är långt kvar innan ni får träffa den lille:-)



Och visst är det skönt att ha allt hemma och allra helst då man snittas, man får ju knappt bära ngt dom första veckorna och hade inte gubben varit hemma dom där 10 dagarna med oss så vet jag inte alls hur jag hade klarat det?? Bara att gå ut med våran hund plus bebis var ju ett STORT projekt i sig:-)



Lycka till nu med allt och det ska bli spännande att se vem som kommer ut hos er:-)

2010-04-15 @ 13:01:41
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Sara & prinsarna

Simon föddes 08:45 :) Då hade OP nått möte innan med, vi rullar ner från fl rummet 08:17! :)

2010-04-15 @ 16:02:35
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0