Pappa och son tar en liten powernap :)

Gosen och Andreas har somnat så sött på soffan :) Tror det blev en liten powernap efter att Andreas fått mata lilleman för första gången :) Jag bestämde mig för att pumpa ur nu en gång (gjort en gång innan med) och låta pappsen mata :) Charlie suger ju rätt och har ett grymt sugbehov (tack och lov för nappen!!) så kände att det kan ju inte skada direkt :) Allt har ju funkat sedan start. Och gissa om pappsen såg stolt ut när han matade! Riktigt mysigt att se :)
Ska försöka skriva lite här jag med nu, har som glömt bort hela omvärlden, man vill bara sitta och gosa på den lilla filuren som vi fått :) Tänker lite då och då att "han skulle jag så gärna vilja ta med hem!" och inser sedan att han är ju redan hemma med oss, och han kommer inte försvinna någon stans!


Pappa matar :)


Pappa och son tar en tupplur på soffan :)

Förövrigt ska jag ta och fixa förlossningsberättelse framöver :)
/Simone

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mysigt:-)

2010-04-25 @ 15:17:24
URL: http://www.cukids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0