Ute på äventyr...

En händelserik första vecka i livet...

Dom som hälsat på hitills är Farmor & farfar, Mormor & morfar & morbror och alla tyckte jag var söt, vilket inte är så konstigt med tanke på mina föräldrar;)

Sen så har ju jag varit ute på lite äventyr oxå, igår var jag och hälsade på gammelfarmor & gammelfarfar på dagen, sen var jag hem och vände för att åka till mormor & morfar och hälsa på på kvällen:) Idag har vi varit till Timrå och hälsat på gammelmormor & gammelmorfar, och när vi skulle åka därifrån så kom gammel moster Åsa med sin familj och tittade på mig:) Sedan åkte vi och hämtade "storebror", dvs Zmirre hos hans "farfar" där han bott sedan i söndags. Jag tror att han gillar mig, han har nosat på mina fötter sedan kissade jag på både han och på pappa nar pappa skulle byta blöja på mig, det var roligt tyckte både jag och mamma:D

Nä, nu ska jag sova lite, för imorgon kommer faster och hälsar på...

Jag lägger in lite bilder oxå medans jag sitter här...


Här sitte jag laddad för bilen


Gammelfarmor & gammelfarfar


Gammelmormor & gammelmorfar


och till sist måste jag visa min snygga dress jag fick av mormor, snygg va??

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh kul :) så himla fint namn. Vad fin han är, vem har han fått sitt mörka hår ifrån? Så fint!



Härligt att du mådde så pass bra! Hur var premiär turen? Gick allt bra, sov han länge?:) Samma här så skönt att man orkar vara igång.

2010-04-25 @ 11:35:41
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0