28+3

Oj vad tiden rullar på! Precis insett att det är mindre än 3 månader kvar, 80 dagar! (bebisen här bredvid ligger 5 dagar före sedan dom flyttade mig på ultraljudet). tiden går sjukt fort! Och jag som jag är som vill ha allt klart i tid och vägrar stå i sita minuten känner att det är dax att börja fundera på BB-väskan, i alla fall  min del, bebisens saker tänkte jag packa i skötväskan så fort vi köpt den haha (Vi har lite svårt att enas om vilken vi ska ha, eller ja modellen har vi enats om men inte färgen) men min del av allt som ska med borde jag börja fundera på snart känns det som. Dock är det nog inte så svårt med lite sunt förnuft :) Största frågan just nu är VILKEN av alla väskor ska jag packa i?! Den ultimata väskan för det är ju trasig =/

Ja egentligen är det ju ingen fara ännu på ett tag, men som sagt så vill jag ju ha allt färdigt i bra tid :) Allt annat är ju mer eller mindre färdigt nu så :D

/Simone

Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

ja du får kolla hos barnmorskan nästa gång du ska dit ;) Ska bli spännande om jag ligger över kurvan denna gång också, ska dit på onsdag ^^



Och jag ska börja packa BBväskan om några veckor tänkte jag. Går ju in i vecka 32 denna vecka, så jag vill ha allting klart snart ^^ Alla dessa förvärkar och sammandragningar gör ju så man blir liiiite nervig liksom :P

2010-02-01 @ 17:32:11
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Linda

Kikar in och säger Grattis till det kommande nytillskottet:-)



Ha en skön kväll..

2010-02-01 @ 18:50:12
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: okej, ska du kanske få snitt? av vilken anledning? ^^ Jag är nog inte så inställd på att gå över tiden..Men det är ju för att jag får massa förvärkar. Och sen för att kan få bli igångsatt i vecka 40 om jag ligger över kurvan på SFmåttet hela vägen.

2010-02-01 @ 23:22:15
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Aha okej :/ Jag var ganska rädd inför förlossningen, men det har släppt helt nu.. När får du veta det då?



jo, man kan bli det här. Men det är om magen blivit väldigt stor så det blir väldigt jobbigt för mig. Men det vet jag ju som sagt inte försen vecka 39 kanske :P

2010-02-02 @ 15:19:23
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0