23+4

Måste bara berätta att jaghar hittat en sittställning som är riktigt skön! Kan dessutom sitta hur länge som helst! :D Jag sitter i fotöljen i vardagsrummet med fötterna på soffarmstödet! Känner inte det minsta av det onda! Helt underbart! Äntligen ett ställe jag kan ha ork att plugga på :D

Kan ju tillägga att jag annars just nu har ont dygnet runt.. Tror även ischiasnerven kan vara ikläm igen.. Eller så är det att det onda från fogarna sträcker sig så långt jag vet inte, men ont i ena skinkan har ag iaf.. Även om det är det som gör minst ont.. =/

/Simone

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

att ha benen högt funkar jättebra!:) Tex sova på rygg med 3 kuddar under låren..Och jag tror nog det är nerven som kommit i kläm, låter så om du har så ont:/

2010-01-05 @ 16:59:40
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Madde Näslund

Måne gumman...hör av dig till mig så kan du få lite hjälp med det onda, blir så långt att skriva allt här.. Om du inte har mitt mobilnummer så har lillebror det nya =)



Kram på dig!!

2010-01-05 @ 21:46:23
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: nej naveln pekar inte ut på mig (än)..Men märkte nu att det faktiskt ser ut så på bilden! :) Haha.



Pekar din utåt? Har du tens eller något mot smärtan förresten?

2010-01-06 @ 18:53:52
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0