24+1

Oj vad tiden går fort! Är redan i 6e månaden (7:e graviditetsmånaden), tiden går så grymt fort! Tycker nyss jag ändrade från 30 veckor kvar till 29 veckor kvar, och nu är det 15!! Och jag som satt och klagade ibörjan för att det gick sakta haha Är glad att det inte går fortare! Det är alltså numer bara 110 dagar kvar till BF (av 280!). Detta medför att det är drygt 1/3 kvar! Helt sjukt!

Andreas kom igår "jag ska bli pappa!" fick en liten aha-upplevelse igen :) Ibland är han bara för söt.
Och idag mitt på dagen kom jag fram till att jag inte har en blekaste aning om hur man håller en bebis! Men Andreas var söt och visade på ett gossedjur ^^

Tiden går fort, och i mitten av februari blir nog min sista tenta med, sedan är skolan slut :P ska bli rätt skönt faktiskt, att pyssla på här hemma :)

Nej nu ska jag äta naturell yoghur och hemmagjort blåbärssylt (med lite lite hallon i som jag glömt bort att vi hade :P).

Jo justja, på måndag ska vi till barnmorskan med! :)

/Simone

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

jag ska också till barnmorskan på måndag :) Hihi.



sv: japp det är jättestort, det är säkert 1 meter ^^ Det är lite att jobba på ;) Och det fodret vi köpte nu var Carrier junior. Vad har ni för foder till er vovve?

2010-01-02 @ 22:49:17
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

när hade du bf? =) Vet att det är nära mig iaf!



sv: Jo det gör Lady också, dunkade i typ allting. Nu har hon dock lyckats dela på det.. :P

2010-01-03 @ 19:16:10
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

det står på sidan av min blogg^^ 10 april

2010-01-03 @ 21:18:40
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0