24+3 Barnmorskan

Ja idag har dte varit full rulle, vaknade 06.20 då jag skulle skjutsa mamma till jobbet (så jag kunde låna bilen) och redan då gjorde det så grymt ont i höften.. Ja sedan veterinären och apoteket för Chabos medicin, men ja det är en historia för sig. Vi han hem en snabbis sedan skulle vi rejsa till BM. Tog järnvärde, sockervärde-grejs och mätte magen, jo hon lyssnade ju på hjärtljuden med och kollade mitt blodtryck :)

Järn: 120 (vilket har gått upp sedan jag började med järtabletterna.)
Socker: 6,6 (vilket var bra, gränsvärdet är 8)
Magen: 27cm (låg tydligen högt :P en riktig mage sade hon att jag hade :p)
Hjärtljuden: 148
Blodtryck 126/70

Så ja allt såg prima ut :D Härligt att man har bra blodtryck även fast man är grymt uppstressad :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror att du har en liten tjej i din mage :)

2010-01-06 @ 23:49:54
URL: http://emfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0