25+0 Magbild

Ja då går man in i v26 idag då :) känns som om tiden börjar gå saktare, eller ja i alla fall ena dagen känns det så, nästa dag känns det som om den flyger iväg :P haha Men ganska najs ändå :D

På torsdag ska jag iaf träffa SYOn på skolan och prata om hur länge jag ska plugga, vilket känns skönt minst sagt! Att få ett datum att då är det slut :) Känns skönt att bara kunna greja allt här hemma med :D Finns en heldel jag vill lösa, speciellt med förvaring i barnrummet :)

På onsdag ska jag till sjukgymnasten med och hoppas på det bästa, eller ja hoppas på att något han föreslår fungerar för mig :)

Ska lägga upp en magbild med känns det som ;P


Shit vad jag ser smal ut :S Måste gått ner ännu mera i mig själv.. Men går iaf upp i vikt nu, gått upp 1 kg på 3 v :p sakta men säkert åt rätt håll :)

Sedan måste jag ju faktiskt säga grattis till Fredrik och Jessica som fick en liten(eller ja stor!) flicka igår :D Så nu har Andreas blivit farbror igen :D Riktigt roligt!

/Simone

Kommentarer
Postat av: maria hammarberg

mysigt med magbilder. Har ni börjat spåna på namn än? Vet ni vilket kön det ska bli? Man kan ju veta utan att berätta...

2010-01-13 @ 14:43:17
Postat av: Simone

JA visst är det :)

Jadå tjejnamnen-kandidaterna är mer eller mindre klara, och ett killnamn har vi (förstanamnen alltså sedan är andra namnen helt klara) :D



Jadu jag tror det blir en kille, men börjar lbi mer och mer fundersam på om det är en tjej :p har dock inte kollat på ultraljudet :)

2010-01-13 @ 19:07:55
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0