28+0 Värden

kommer ju inte ihåg alla men det är en annan femma ;)

Socker: var bra men minns inte värdet :P
Blodvärde: 112 (gått ner från 120 men helt okej, dock måste jag nog börja komma ihåg järntabeltterna)
SF-mått: 29 (wohoo! Nöjd att det inte växt såå mycket, låg ju på översta kurvan sist)
Äggvita: Bra men vet inte värdet :P
Fosterljud: 140 ca bebis levde om och inte var det poppis att putta på den inte, då fick den upp över 150 en stund haha, men bara bra för så ska det ju vara :D
Bebis låg nu med huvudet neråt(rörligt såklart) och jag insåg varför jag varit "kissnödig" KONSTANT i några dagar men inte fått ut något 90% av gångerna haha


Måste ju säga GRATTIS till D&T med :D

/Simone

Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

åh jag har också stort SF-mått.. :P



sv: Som tur är såg allting bra ut! Men det var verkligen inte roligt innan..

2010-01-29 @ 18:34:19
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

men förresten, mitt sfmått var 29 i vecka 29..:P Och jag låg på översta kurvan.



sv: Jo det där med magsäcken är inte skojsigt, bah! haha.

2010-01-31 @ 12:09:27
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0