Ont i magen =/

Har sedan i lördags fått jobbiga hugg och annat jävulskap i magen. Tänkt att det nog går över (som vanligt) men icke, det blir bara värre och värre. Det var då en gång varannan timma kanske, och igår lite oftare men inte ofta, bestämde mig iaf för att maila min barnmorska och fick svar idag, hon ringde precis när jag hade bett andreas ringa och be henne ringa mig. För under dagen idag kom det hugg mm en gång i kvarten ungefär. Hon tror att det är urinvägsinfektion vilket kan stämma. Så imorgon ska andreas åka in med ett rör åt mig så dom kan kolla =)

Dock fick jag en riktigt onding förut, lika mycket smärta som sist jag låg på sjukhus och fick smärtstillande. så nu är frågan om jag kommer vilja ringa/åka in i kväll eller inte. Kommer det en till lika hård eller så så åker vi in. klarar inte den smärtan dessvärre.

Är däremot inte speciellt orolig då bebis rör sig som vanligt osv. Men ja åker vi in är det pga smärtan. Det gör helt enkelt för ont. Testade alvedon med men det gjorde inte minsta skillnad, så den delen fungerar inte alls.

Men vi hoppas =) sjukhus är så inte trevliga.

/Simone

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter inge vidare det där=( hoppas det blir bättre.

2010-01-19 @ 22:11:33
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: Jessibel

Hejsan Måne!

Jag visste inte att du var gravid!

Grattis!!!



Hoppas allt är bra med dig!

Kramar Jessica

2010-01-19 @ 22:41:19
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

usch hoppas (även om det låter fel:P ) att det är en UVI för då vet man ju vad som är fel och då får du ju behandling iaf!

2010-01-20 @ 20:08:51
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: maria hammarberg

hur har det gått?

2010-01-22 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0