33+0 Barnmorskan

Var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut som vanligt :D

SF-mått: 34 (+3 på 2v)
Blodvärde: 124 (+12 så riktigt bra!)
Blodtryck: 125/70
Hjärtljud: ca 145
Socker: ca 5
Äggvita: 1 (Borde vara 0 men tydligen är 1 ingen fara)

Gick jätte bra :) Bebis ligger med huvudet riktigt långt ner nu, men fortfarande rörligt :) Inte undra på att jag känner tryck neråt! När BM skulle kolla hjärtljuden så var inte lillen riktigt med på noterna, ville så inte ligga stilla! Så för att hon skulle få något att gå på var hon mer eller mindre tvungen att "hålla fast" bebis rumpa! haha xD Så fullt ös dvs!

Fick även höra att jag var förvånansvärt smidig! :D Dock ingen mer som håller med om det skulle jag tro men det är en anna femma ;P haha Men tydligen smidig för den vecka jag är i :D

Kommentarer
Postat av: Gunilla - Farmor

Så bra att allt är som det ska!!

2010-03-05 @ 22:07:59
URL: http://www.cukids.se
Postat av: Sophie

Härligt att allt är bra med eran liten :) Såg att vi hade lite samma siffror, på SF måttet och på hjärtslagen. Var där för 1,5v och då låg vi på 34 i sf och 147 i hjärtljud :)



Usch lät ju inge roligt alls :( , får man fråga varför den dog underförlossningen? Vart de några komplikationer? Det är väl inte så jätte vanligt?

Nej, de vet vi inte - får bli en överraskning :) Vad får du höra att de ska bli då? Här är de mycket pojke från vänner och bekanta. Själv vet jag inte vad jag ska tro :) Nu är b.b väskan klar - så nu väntar vi bara den lilla krabaten. Går ju in i v38 imorgon. Så kan ju max bli 5 v till nu. Åh, skönt med ledighet :) jag slutade jobba för 2 veckor sen. Så nu ska jag försöka vila ;)

2010-03-07 @ 08:45:07
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Tova

Åh så spännande!! Hoppas du och lill-magen mår bra.

Kramar

2010-03-10 @ 21:46:48
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0