33+2

Det är rätt sjukt att tiden går så fort! Om mindre än två!! månader har vi en bebis här hemma. Känns helt galet!
Ska ta och ta hem vaggan nu snart, funderar på ikväll om Andreas tillåter det och sådära :) Inte för att jag ska bädda den ännu, men skönt att ha den hemma iaf :) Tiden går ju så otroligt fort!

Vi (läs: jag) har börjat packa ner de bebiskläder osv som ska med till BB :) Äntligen köpt byxorna och tröjan jag vill att bebis ska ha på vägen hem från BB med :) Eller ja mamma bad om att få betala så et fick hon så gärna så :) en jätte söt vit i velour med en groda på ryggen :D Vi köpte även ett par bruna tossor ^^ kanske lite stora (var dock minsta storleken :O ) men dom värmer ju dom små fossingarna iaf! och det är ju dte viktigaste :D

Allt börjar verkligen falla på plats nu med! Hur förlossningen kommer att bli, osv. Får dessutom mera koll på det på onsdag :D Så skönt!

/Simone

Kommentarer
Postat av: Bryd'n (byrd.blogg.se)

Du kommer nog bli en skitbra mamma :D

Tiden har gått så jävla snabbt :O



Ses snart? :)

2010-03-07 @ 20:07:29
URL: http://byrd.blogg.se/
Postat av: lina

Kul för dig! Längtar efter att få träffa lilla lina:) Hon kommer älska grodkläderna :) hade ju jag gjort!

2010-03-08 @ 16:36:38
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag tyckte min tid rann bara iväg när jag hade 2 månader kvar. Så var beredd att de snart är mindre än 20 dagar ;)

Skönt att du känner dig trygg inför förlossningen.. Jag har jag inte tänkt så mycket mer än att de är en smärta som föder fram de bästa som kommer finnas, smärtan försvinner och ja, jag kan ju inte förhindra bebis att komma ut ;)

Dressen låter jätte fin :) snäll mamma ;) - Min kära mamma är i Thailand just nu - så hoppas hon kommer hem med några färglada bebisplagg :)

2010-03-09 @ 08:50:19
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Sophie

Hihi mysig med mage ju :) Men tror inte man ska haka upp sig på sitt SF mått och andras, tror de är lite individuellt.

Okej, vill du ha snitt för att du är förlossnings rädd eller är de för något annat? Min vän fick snitt pga. förlossning rädslan. Jag tycker att de är bra att man kan få hjälp. För ut ska den ju :) Det är skönt med föräldrar som stöttat och skämmer bort ;). Nu har jag börjat ledsnat på att vara hemma.. är inte så less på att vara gravid då allt är super lätt - men nu vet jag inte vad jag ska hitta på med de här sista veckorna. Man vill gärna inte att vattnet går när man är på stan eller liknande hehe :D Vad gör du på dagarna?

2010-03-10 @ 11:31:35
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Linda

Sv: Ja TENS var verkligen underbart:-) Fick mig att koppla bort all smärta så en sån maskin ska jag ha hem omgående så att jag kan ligga och njuta varje dag:-)



Va förberedd ni är, själv känns det som absolut INGET är på sin plats och tankar kring förlossningen slår jag oftast bort då ajg är övertygad om att det återigen kommer sluta med snitt så vill inte bygga upp samma förväntningar denna gång som med dottern..



Ha en skön kväll..

2010-03-12 @ 20:35:21
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja ni som har hundar med - djur gör ju allting lit extra "stökigt". Här hos oss gick de på 800kr i månaden för våran 3:a på 90kvm. Men nog olika vart man än bor.



Hur är de annars? Går allt bra? fått något bestämt angående snittet?

2010-03-14 @ 18:02:45
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0